ZAJĘCIA GRUPOWE

"Radość pomnaża się, kiedy się ją dzieli"

specyfikacja zajęć

ciało i umysł
kształtujące
MIX
taneczne
siła i wytrzymałość
zajęcia rowerowe

Stretching

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w stawach.

Charakterystyka:

Kojące dźwięki spokojnej muzyki, relaksująca atmosfera sprawią, że znakomicie zregenerujesz swoje ciało i wyciszysz emocje. Zajęcia stanowią uzupełnienie codziennej aktywności. Przyjdź, rozluźnij się i zlikwiduj efekty stresu towarzyszące Ci każdego dnia.

Instruktor radzi:

"Zalecane po intensywnych treningach"

Pilates

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, w szczególności dla osób, które z powodu jakichkolwiek ograniczeń nie mogą uczestniczyć w dynamicznym treningu.

Korzyści:

Wzmocnienie mięśni, uelastycznienie ciała, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy.

Charakterystyka:

Znakomity sposób na wypracowanie prawidłowej postawy ciała oraz zdrowego, swobodnego poruszania się. System ćwiczeń, który pozwoli w spokojny i kontrolowany sposób wzmocnić nasze mięśnie głębokie odpowiedzialne za równowagę i stabilizację kręgosłupa oraz miednicy. Dodatkowo rozciągamy i wydłużamy wszystkie mięśnie.

Instruktor radzi:

"Najlepiej ćwiczyć regularnie, co najmniej dwa razy w tygodniu. Efekty zauważymy już po upływie miesiąca. Ćwiczymy w wygodnym stroju. Do ćwiczeń powinniśmy przystąpić nie wcześniej niż godzinę od ostatniego posiłku."

Joga

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Zapobiega chorobom, wzmacnia mięśnie, oczyszcza organizm. Ciało staje się silne, sprężyste, zdrowe oraz pełne energii, a ruchy są płynne i harmonijne.

Charakterystyka:

Praktyka jogi polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas bądź na płynnym przechodzeniu z pozycji do pozycji. Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi. Joga w naszym klubie nie jest religią ani dyscypliną sportową. Może ją uprawiać każdy bez względu na wiek, płeć, możliwości fizyczne czy światopogląd. Nie ma w jodze miejsca na rywalizację. Będziesz pokonywał jedynie własne ograniczenia w imię zasady, że prawdziwe zwycięstwa odnosimy jedynie nad samym sobą.

Instruktor radzi:

"Jogę wystarczy ćwiczyć dwa razy w tygodniu. Najlepiej popołudniu albo wieczorem, kiedy większość codziennych spraw mamy już za sobą. Ćwiczymy w wygodnym, nie krępującym ruchów stroju. Ważne aby do ćwiczeń przystąpić nie wcześniej niż godzinę od ostatniego posiłku."

Zdrowy kręgosłup

Dla kogo:

Dla każdego, kto chce zadbać o swój kręgosłup.

Korzyści:

Wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych, przywrócenie pełnej ruchomości kręgosłupa, prawidłowa postawa ciała.

Charakterystyka:

Zajęcia te są przeznaczone dla osób, które chcą zadbać o swój kręgosłup, właściwą postawę i dobre samopoczucie. W trakcie ćwiczeń instruktor w sposób szczególny zwraca uwagę na zasady bezpieczeństwa i dba o prawidłowe ich wykonanie. Zajęcia przywracają kręgosłupowi pełną ruchomość, wzmacniają mięśnie głębokie odpowiedzialne za stabilizację i równowagę zarówno kręgosłupa jak i miednicy.

Instruktor radzi:

"Zalecam korzystanie z zajęć minimum dwa razy w tygodniu oraz połączenie ich z inną formą ćwiczeń"

Piłki + Płaski Brzuch

Dla kogo:

Zajęcia dla każdego, przede wszystkim dla tych, którzy chcą poprawić kontrolę własnego ciała.

Korzyści:

Wzmocnienie siły mięśni, poprawa ruchomości stawów i koordynacji ruchowej, wyrzeźbienie mięśni brzucha.

Charakterystyka:

Zajęcia z piłkami nie muszą być monotonne! Jeżeli kochasz ćwiczenia z piłką, lubisz energiczny trening i szybką muzykę te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Podczas treningów będziemy używać nie tylko dobrze nam znanej tradycyjnej dużej piłki (Body Ball) ale również mniejszej owalnej piłki (Ballooning Ball) i małej ciężkiej piłki (Heavy Ball).

Instruktor radzi:

"Przyjdź a przekonasz się, że zajęcia z piłką nie są nudne. Najlepiej jak przed tymi zajęciami zrobisz sobie półgodzinną rozgrzewkę w strefie cardio (bieżnia, rowerek, orbiterek)."

Płaski brzuch + jędrne pośladki

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Ujędrnienie mięśni pośladkowych, wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha.

Charakterystyka:

Trening mający na celu redukcję tkanki tłuszczowej okolic brzucha i bioder, a co za tym idzie, wyrzeźbienie mięśni brzucha i pośladków. Zajęcia składają się z dużej ilości powtórzeń ćwiczeń wzmacniających. Istotne jest to, że ćwiczenia wykonywane są w niskich pozycjach, które odciążają Twój kręgosłup.

Instruktor radzi:

"Dobrze jest, gdy bezpośrednio przed tego typu treningiem wykonasz przynajmniej półgodzinny wysiłek aerobowy (np. marsz na bieżni, rowerek), co zwiększy Twoją wydolność fizyczną i przygotuje do zajęć właściwych."

BOSU

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Kształtują sylwetkę, wzmacniają wolę, poprawiają napięcie i siłę mięśni.

Charakterystyka:

Ćwiczenia wzmacniająco-kształtujące na BOSU (dwustronny przyrząd stanowiący unikalne połączenie piłki i stepu). Ćwicząc na BOSU wzmacniasz mięśnie posturalne, nauczysz się prawidłowo stabilizować tułów. Zajęcia poprawiają samopoczucie, uczą świadomości własnego ciała. Niezależnie od tego czy masz przed sobą największe wyzwanie w swojej karierze sportowej, czy też dopiero zaczynasz swoją przygodę z fitnessem, BOSU stanowić będzie dla Ciebie wyzwanie.

Instruktor radzi:

"Przychodź na te zajęcia regularnie oraz połącz je z innymi ćwiczeniami."

TRX

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Kształtuje sylwetkę, zwiększa sprawność, wzmacnia stawy i uodparnia je na urazy i kontuzje.

Charakterystyka:

To system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała przy użyciu specjalnych pasów. Ćwiczenia te oprócz wagi ćwiczącego, nie wymagają żadnego innego oporu zewnętrznego. Są wyjątkowo skuteczne- modelują zarówno górne, jak i dolne partie ciała, wzmacniając wszystkie mięśnie. To trening, który angażuje całe ciało.

Instruktor radzi:

"Przyjdź na zajęcia TRX raz lub dwa razy w tygodniu i połącz je z innymi formami ćwiczeń samodzielnych lub grupowych."

Tabata

Dla kogo:

Zajęcia dla każdego bez względu na poziom wytrenowania

Korzyści:

Przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, “podkręca” metabolizm, zwiększa wytrzymałość i wydolność organizmu

Charakterystyka:

Interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej (tlenowej). Na zajęciach każde ćwiczenie będzie nauczane na trzech różnych poziomach, dzięki czemu każdy może uczestniczyć w tych zajęciach. Na koniec podczas czterominutowego treningu, uczestnik wykonuje każde ćwiczenie w jak najszybszym możliwym czasie na wybranym przez siebie poziomie (20 sekund pracy + 10 sekund przerwy).

Instruktor radzi:

"Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę."

Kształtowanie sylwetki (TBC)

Dla kogo:

Dla osób chcących pozbyć się zbędnych kilogramów, wymodelować i ujędrnić ciało oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z fitnessem.

Korzyści:

Spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji fizycznej i wytrzymałości mięśniowej, wzmocnienie i ukształtowanie wszystkich najważniejszych grup mięśniowych.

Charakterystyka:

Trening zawiera ćwiczenia wzmacniająco-kształtujące, poprawia wydolność płuc i wzmacnia serce. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, takie jak: ciężarki, gumy, piłki, sztangi i inne.

Instruktor radzi:

"Systematyczność to gwarancja sukcesu, zalecam zajęcia TBC dwa do trzech razy w tygodniu. Możesz je łączyć z dowolnie wybraną formą aktywności."

Trening interwałowy

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone są dla osób o dużej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji fizycznej i wydolności tlenowej organizmu.

Charakterystyka:

Intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia aerobowe z ćwiczeniami wzmacniającymi. Podczas tego treningu nie stosuje się skomplikowanych układów tanecznych, część aerobowa oparta jest na podstawowych krokach, natomiast część wzmacniająca prowadzona jest w wolniejszym tempie przy pomocy różnego rodzaju przyborów.

Instruktor radzi:

"Polecam trening interwałowy ze względu na wszechstronność i kompleksowość. Stosując go trzy razy w tygodniu uzyskasz w krótkim czasie wymarzoną sylwetkę i poprawisz znacząco swoją kondycję fizyczną."

STEP

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób, które mogą sobie pozwolić na dynamiczny i intensywny trening oraz uczęszczały na step dla początkujących.

Korzyści:

Wzmacnianie dolnych partii ciała, poprawa koordynacji ruchowej, redukcja tkanki tłuszczowej.

Charakterystyka:

Rytmiczne wchodzenie i schodzenie z platformy-stepu. Zajęcia są wyjątkowo atrakcyjne i urozmaicone ze względu na niezliczoną ilość kombinacji jaką można wykonać na stepie. Instruktor stopniowo wprowadza dane elementy choreografii, które na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której spalisz mnóstwo kalorii oraz poprawisz swoją kondycję. Wspaniała, energetyczna zabawa.

Instruktor radzi:

"Warto odbyć te zajęcia dwa razy w tygodniu. Łącz je z innymi formami ruchu np. TBC, Joga, Stretching."

Dance MIX

Dla kogo:

Dla osób zaawansowanych oraz miłośników tańca.

Korzyści:

Utrzymanie pięknej sylwetki ciała i udoskonalenie warsztatu tanecznego.

Charakterystyka:

Na tych zajęciach nauczysz się różnorodnych form tańca poprzez ciekawe choreografie na bazie podstawowych kroków fitness. Zajęcia o profilu tanecznym z wykorzystaniem różnych technik: Hip – hop, Funky, Latino Dance , New Style, elementy Jazzowe, HiLo Dance, Taniec Nowoczesny - to podstawowe elementy składowe zajęć Dance Mix. Za każdym razem inna choreografia, która jest tworzona od początku.

Instruktor radzi:

"Korzystaj z tych zajęć minimum raz w tygodniu i połącz je z dowolną formą ćwiczeń"

Zumba®

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Na tych zajęciach zaszalejesz a przy tym spalisz mnóstwo kalorii i poprawisz koordynację ruchową.

Charakterystyka:

Zumba jest innowacyjnym systemem fitness łączącym elementy tańca i zajęć fitness. Wyjątkowe ruchy i gorące rytmy oddziałują nie tylko na cechy fizyczne, ale także na poprawę naszego samopoczucia, zwłaszcza po dniu pełnym stresu. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej zabawy.

Instruktor radzi:

"Najlepsze efekty osiągamy dzięki systematyczności (min. dwa razy w tygodniu). Zumba® Fitness możemy połączyć z każdym rodzajem zajęć."

Latunga®

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa sylwetki, naładowanie pozytywną energią.

Charakterystyka:

Forma zajęć tanecznych bazująca na podstawowych krokach tańców wywodzących się z krajów Ameryki Łacińskiej. Fantastyczna zabawa z tańcem do gorących latynoskich rytmów. Latunga to kreatywne i jednocześnie proste choreografie. Kwintesencja latynoskiego stylu i temperamentu. Zajęcia dzięki którym możesz spalić aż 600 kalorii!

Instruktor radzi:

"Przyjdź i oceń sam/a. Jak każdą formę taneczną warto połączyć z innymi zajęciami fitness."

BOKWA® (NOWOŚĆ! Innowacja!)

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa krążenia, radość.

Charakterystyka:

BOKWA® FITNESS to nowy, absolutnie oryginalny sposób podejścia do ćwiczeń w grupie. Uczestnicy zajęć Bokwa® za pomocą kroków „rysują” na podłodze kształty liter i cyfr. Realizując tą oryginalną choreografie wykonujemy standardowy trening cardio. Dzięki energetycznej muzyce, dobrej zabawie, przewidywalności kroków oraz ogromnej motywacji płynącej z synchronicznego poruszania się w grupie, uczestnicy zajęć fitness wybierają Bokwa® na całym świecie. Nie zorientujesz się, kiedy spalisz nawet do 1200 kalorii na godzinę!

Instruktor radzi:

"Przyjdź dwa razy w tygodniu, połącz te zajęcia z ćwiczeniami o charakterze kształtującym."

Magic Bar

Dla kogo:

Zajęcia dostępne dla wszystkich; mężczyzn i kobiet, zaawansowanych i debiutantów.

Korzyści:

Poprawa wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodu, utrata tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia.

Charakterystyka:

Trening całego ciała z wykorzystaniem lekkich sztang, poprawiający wytrzymałość, siłę oraz kształtujący sylwetkę. Dopracowana w najdrobniejszych szczegółach koncepcja pracy ze sztangą, gdzie obciążenie dobierasz do swoich możliwości i stopnia sprawności fizycznej. Zajęcia Magic Bar to setki powtórzeń podstawowych ruchów i ćwiczeń. Zróżnicowanie tempa, motywacja instruktora i jego przykład, jedność grupy - skutecznie rekompensują wysiłek i ciężką pracę.

Instruktor radzi:

"Przyjdź na Magic Bar przynajmniej raz w tygodniu, najlepiej w połączeniu z treningiem cardio (bieżnia, rowerek, orbitrek)."

Kettlebells

Dla kogo:

Zajęcia dla kobiet i mężczyzn szukających urozmaiceń na siłowni.

Korzyści:

Trening przynoszący szybko efekty i równocześnie gwarantujący dużo zabawy.

Charakterystyka:

Trening siłowo-wytrzymałościowy (połączenie treningu funkcjonalnego I cardio) przynoszący szybko efekty i równocześnie gwarantujący dużo zabawy. Praca z żadnym innym sprzętem nie daje tyle możliwości, co praca z KETTLEBELL, ponieważ ciężar znajduje się nie bezpośrednio w ręce lecz poza nią.

Instruktor radzi:

Jeśli nie wiesz jak posługiwać się poprawnie, bezpiecznie i czerpwać jak największe korzyści z treningu z KETTLEBELL - to są zajęcia właśnie dla Ciebie!!!

CROSS Trening

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Poprawa siły, kondycji, wydolności i szybkości w krótkim czasie.

Charakterystyka:

CROSS Trening jest syntezą sportu i treningu funkcjonalnego, uniwersalnym programem odpowiednim dla każdego. Trening dopasowuje się do indywidualnych możliwości ćwiczących poprzez modyfikacje czasu wykonywania ćwiczeń, ilości powtórzeń czy też ich intensywności.
Forma ta przybyła do Polski zza Oceanu. Idea jest prosta: w krótkim czasie musisz zmęczyć się tak bardzo, żebyś nie mógł/a ustać na nogach. Każdy trening będziesz kończył/a z myślą, że zmęczenie mija a satysfakcja pozostaje.

Instruktor radzi:

"W Fitness Trzy Korony jest profesjonalnie wyposażona sala CrossFit, przeszkolona kadra, więc przyjdź i wylej z siebie siódme poty!"

GT (STRENGTH, POWER, CORE, COMPACT)

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Poprawa siły, kondycji, wytrzymałości, koordynacji ruchowej, utrata tkanki tłuszczowej w krótkim czasie.

Charakterystyka:

STRENGTH
Charakteryzuje się serią ćwiczeń kompleksowych, w których praca
nieraz kilkunastu mięśni powiązana jest w łańcuch ruchowy,
proporcjonalnie i harmonijnie obciążony, w sposób naturalny
rozwijający nasze mięśnie.

POWER
to jednostka treningowa, zawierająca m.in. kompilacje ćwiczeń
koordynacyjnych oraz plyometrycznych odzwierciedlających wzorzec
ruchowy i szybkość reakcji. Większość ćwiczeń opiera się na
dynamicznym przejściu z absorpcji siły do jej użycia. Dzięki tego typu
wzorcom mięśnie są w stanie generować ogromne ilości tak niezbędnej
nam mocy.

CORE
To koncentracja na środku ciężkości naszego ciała, który jest źródłem
wszystkich ruchów, niezależnie od tego czy mówimy o ruchu tułowia
czy kończyn.
Trening Core to również koncentracja na mięśniach środka,
oraz chęć utrzymania odpowiedniej harmonii.

COMPACT
Podczas Compact łączymy w odpowiednie cykle ćwiczenia
koordynacyjne, siłowe, siłowo-wytrzymałościowe, eksplozywne,
stabilizacyjne oraz zwiększające zakresy ruchowe we wszystkich
trzech płaszczyznach.

Instruktor radzi:

"Najlepsze efekty uzyskasz się w systematyczności, a więc uczestnicząc we wszystkich zajęciach GT. Niemniej jeżeli nie masz czasu, możesz śmiało wybrać poszczególne z nich i łączyć z innymi formami aktywności."

Zajęcia grupowe na rowerach

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Spalanie tkanki tłuszczowej, rzeźbienie sylwetki, poprawa sprawności, wydolności i siły. Świetna zabawa.

Charakterystyka:

W danym dniu wybierz odpowiednie dla Ciebie zajęcia:

ROZGRZEWKA
Zacznij trening jak należy! Trwające około 30 minut zajęcia o niskiej intensywności przygotują Twoje ciało do wysiłku fizycznego. Pamiętaj, że rozgrzewka to bardzo istotny element ćwiczeń wpływający na układ krążenia, oddechowy, nerwowy, układ ruchu i psychikę. Rozgrzewka ogranicza ryzyko kontuzji oraz poprawia wykorzystanie możliwości fizjologicznych. Bądź dobrze przygotowany do treningu!

WYCISZENIE
Dobry trening należy dobrze skończyć. W tym celu stworzyliśmy około 30 minutowe zajęcia niskiej intensywności połączone z rozciąganiem. Krótkie cardio poprawia krążenie, dzięki temu pozbycie się kwasu mlekowego i innych niekorzystnych substancji, które Twój organizm wytworzył w czasie treningu będzie szybsze i łatwiejsze. Delikatne ćwiczenia rozciągające pomogą zmniejszyć ryzyko kontuzji oraz wystąpienia bolesnych przykurczy.

PARTY MIX
Nudny trening cardio? Wymagający trening aerobowy wcale nie musi być nudny. Wylej siódme poty w rytm muzyki i popraw swoją wydolność tlenową. Zapomnij o zadyszce. Zrób coś dobrego dla swojego serca. Wzmocnij układ sercowo- naczyniowy, zbuduj solidną bazę sprawnościową, zapewniającą zdrowie i dobre samopoczucie. Naładuj się pozytywną energią!

TRENING OBWODOWY
Jeżeli jesteś początkujący to są zajęcia właśnie dla Ciebie. Ćwiczenia cardio na rowerze stacjonarnym połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi głównych partii mięśniowych przygotują Twoje ciało do bardziej dynamicznych i wymagających ćwiczeń. Trening ma charakter mieszany, siłowo- wytrzymałościowy, dzięki czemu umożliwia zmniejszenie warstwy podskórnej tkanki tłuszczowej.

ENERGIA
Trening stworzony w celu ogólnego dotlenienia organizmu, poprawy samopoczucia. Trening dość trudny ze względu na monotonię, lecz przynoszący niezliczone korzyści oraz stanowiący bezwzględną podstawę zdrowia i sprawności fizycznej poprzez wykorzystywanie zapasu tłuszczy jako paliwa. Jest kluczowym treningiem aerobowym poprawiającym wydolność krążeniowo-oddechową, metabolizm tłuszczu, odporność oraz wiele innych. Przeznaczony dla wszystkich bez względu na wiek i poziom wytrenowania.

TRENING INTERWAŁOWY
Jeżeli jesteś zwolennikiem mocnego treningu to są to zajęcia dla Ciebie. Trening przeznaczony głównie dla osób wytrenowanych, posiadających podstawową bazę sprawnościową, lub dla osób pragnących poprawić wydolność beztlenową, a także dla tych którzy chcą się pozbyć tkanki tłuszczowej bez ryzyka utraty tkanki mięśniowej.

SIŁA
To trening kolarski mający na celu poprawę siły. Nacisk kładzie się na kontrolę intensywności oraz utrzymanie względnie dużego obciążenia mięśnia w dłuższym odcinku czasu. Rozwój siły, wytrzymałości i poprawa wydolności krążeniowo-oddechowej w jednym. Spróbuj sam!

Instruktor radzi:

"Rozgrzewkę i Wyciszenie potraktuj jako początek bądź zakończenie innych form zajęć."

Fitness Trzy Korony
Trzy Korony Fitness - Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Wykonanie strony: johnbrando.com