ZAJĘCIA GRUPOWE

"Radość pomnaża się, kiedy się ją dzieli"

specyfikacja zajęć

ciało i umysł
kształtujące
MIX
taneczne
siła i wytrzymałość
zajęcia rowerowe

Pilates

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, w szczególności dla osób, które z powodu jakichkolwiek ograniczeń nie mogą uczestniczyć w dynamicznym treningu.

Korzyści:

Wzmocnienie mięśni, uelastycznienie ciała, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy.

Charakterystyka:

Znakomity sposób na wypracowanie prawidłowej postawy ciała oraz zdrowego, swobodnego poruszania się. System ćwiczeń, który pozwoli w spokojny i kontrolowany sposób wzmocnić nasze mięśnie głębokie odpowiedzialne za równowagę i stabilizację kręgosłupa oraz miednicy. Dodatkowo rozciągamy i wydłużamy wszystkie mięśnie.

Joga

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Zapobiega chorobom, wzmacnia mięśnie, oczyszcza organizm. Ciało staje się silne, sprężyste, zdrowe oraz pełne energii, a ruchy są płynne i harmonijne.

Charakterystyka:

Praktyka jogi polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas bądź na płynnym przechodzeniu z pozycji do pozycji. Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi. Joga w naszym klubie nie jest religią ani dyscypliną sportową. Może ją uprawiać każdy bez względu na wiek, płeć, możliwości fizyczne czy światopogląd. Nie ma w jodze miejsca na rywalizację. Będziesz pokonywał jedynie własne ograniczenia w imię zasady, że prawdziwe zwycięstwa odnosimy jedynie nad samym sobą.

Stretching

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w stawach.

Charakterystyka:

Kojące dźwięki spokojnej muzyki, relaksująca atmosfera sprawią, że znakomicie zregenerujesz swoje ciało i wyciszysz emocje. Zajęcia stanowią uzupełnienie codziennej aktywności. Przyjdź, rozluźnij się i zlikwiduj efekty stresu towarzyszące Ci każdego dnia.

Pilates+Zdrowy kręgosłup

Dla kogo:

Dla każdego, kto chce zadbać o swój kręgosłup.

Korzyści:

Wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych, przywrócenie pełnej ruchomości kręgosłupa, prawidłowa postawa ciała.

Charakterystyka:

Zajęcia te są przeznaczone dla osób, które chcą zadbać o swój kręgosłup, właściwą postawę i dobre samopoczucie. W trakcie ćwiczeń instruktor w sposób szczególny zwraca uwagę na zasady bezpieczeństwa i dba o prawidłowe ich wykonanie. Zajęcia przywracają kręgosłupowi pełną ruchomość, wzmacniają mięśnie głębokie odpowiedzialne za stabilizację i równowagę zarówno kręgosłupa jak i miednicy.

Płaski brzuch + jędrne pośladki

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Ujędrnienie mięśni pośladkowych, wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha.

Charakterystyka:

Trening mający na celu redukcję tkanki tłuszczowej okolic brzucha i bioder, a co za tym idzie, wyrzeźbienie mięśni brzucha i pośladków. Zajęcia składają się z dużej ilości powtórzeń ćwiczeń wzmacniających. Istotne jest to, że ćwiczenia wykonywane są w niskich pozycjach, które odciążają Twój kręgosłup.

Piłki + Płaski Brzuch

Dla kogo:

Zajęcia dla każdego, przede wszystkim dla tych, którzy chcą poprawić kontrolę własnego ciała.

Korzyści:

Wzmocnienie siły mięśni, poprawa ruchomości stawów i koordynacji ruchowej, wyrzeźbienie mięśni brzucha.

Charakterystyka:

Zajęcia z piłkami nie muszą być monotonne! Jeżeli kochasz ćwiczenia z piłką, lubisz energiczny trening i szybką muzykę te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Podczas treningów będziemy używać nie tylko dobrze nam znanej tradycyjnej dużej piłki (Body Ball) ale również mniejszej owalnej piłki (Ballooning Ball) i małej ciężkiej piłki (Heavy Ball).

Tabata

Dla kogo:

Zajęcia dla każdego bez względu na poziom wytrenowania

Korzyści:

Przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, “podkręca” metabolizm, zwiększa wytrzymałość i wydolność organizmu

Charakterystyka:

Interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej (tlenowej). Na zajęciach każde ćwiczenie będzie nauczane na trzech różnych poziomach, dzięki czemu każdy może uczestniczyć w tych zajęciach. Na koniec podczas czterominutowego treningu, uczestnik wykonuje każde ćwiczenie w jak najszybszym możliwym czasie na wybranym przez siebie poziomie (20 sekund pracy + 10 sekund przerwy).

TRX

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej

Korzyści:

Kształtuje sylwetkę, zwiększa sprawność, wzmacnia stawy i uodparnia je na urazy i kontuzje.

Charakterystyka:

To system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała przy użyciu specjalnych pasów. Ćwiczenia te oprócz wagi ćwiczącego, nie wymagają żadnego innego oporu zewnętrznego. Są wyjątkowo skuteczne- modelują zarówno górne, jak i dolne partie ciała, wzmacniając wszystkie mięśnie. To trening, który angażuje całe ciało.

Trening obwodowy

Dla kogo:

Trening uniwersalny – ćwiczyć w ten sposób mogą osoby w różnym wieku. Kobiety i mężczyźni. Ci, którzy chcą schudnąć, oraz ci, którzy chcą zbudować masę mięśniową.

Korzyści:

Rzeźbi sylwetkę, ujędrnia, wysmukla, wzmacnia ciało, świetne spalanie tkanki tłuszczowej

Charakterystyka:

Trening obwodowy, czasem zwany też stacyjnym jest starą, ale wciąż bardzo skuteczną metodą treningową. Trening obwodowy polega na wykonywaniu ćwiczeń jedno po drugim z zachowaniem minimalnych przerw między ćwiczeniami. Po wykonaniu całego obwodu, czyli jednej serii z każdego ćwiczenia, robimy przerwę na odpoczynek i zaczynamy kolejny obwód od początku. Różnie skomponowane ćwiczenia z użyciem sprzętów powodują, że trening ten jest ogólnorozwojowy i może go wykonywać każdy (od osób początkujących do zaawansowanych). Każdy uczestnik trenuje w swoim tempie.

Mini band

Dla kogo:

Dla wszystkich osób, które szukają niezwykle skutecznego treningu ukierunkowanego na modelowanie sylwetki.

Korzyści:

Wzmacnia mięśnie głębokie, aktywizują mięśnie stabilizujące w obszarze miednicy i ramion

Charakterystyka:

Trening całego ciała przy użyciu specjalnych, krótkich gum do ćwiczeń. Podczas ćwiczeń angażujemy nie tylko nogi i pośladki, ale również cały korpus. Trening nastawiony na modelowanie sylwetki oraz poprawienie kondycji ruchowej. Ta wyjątkowa która guma pozwala na stworzenie wielu ciekawych zestawów treningowych, a monotonia w trakcie zajęć odejdzie w niepamięć. Bardzo ważną zaletą tej formy ćwiczeń jest również wzmacnianie często zaniedbywanych przez nas mięśni głębokich. Mięśnie te odpowiadają za utrzymanie prawidłowej postawy i zapobiegają występowaniu bólów kręgosłupa.

Turbo spalanie

Dla kogo:

Ćwiczenia dla osób już trenujących

Korzyści:

Przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia kondycję, zwiększa wytrzymałość organizmu

Charakterystyka:

Istotą turbo spalania są ćwiczenia interwałowe. Przez cały trening jesteśmy w ruchu, a odpoczynek stanowi dla nas cardio. Dzięki temu podczas jednego treningu spala się dużo kalorii i można szybko tracić na wadze. Połączenie treningu siłowego i wytrzymałościowego przyczynia się do intensywności tych zajęć.

Fit brzuch

Dla kogo:

Dla osób chcących wyrzeźbić i wzmocnić swój brzuch, niezależnie od wieku lub stopnia zaawansowania.

Korzyści:

Płaski i wyrzeźbiony brzuch

Charakterystyka:

Zajęcia zawierają całą gamę ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie tułowia. Regularny trening sprawi, że brzuch się wysmukli oraz widocznie wzmocni. Cały trening oparty jest na kilku etapach, gdzie wykorzystywane są różne ćwiczenia rzeźbiące mięśnie brzucha.

Fit siła

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone są dla początkujących jak i dla zaawansowanych - instruktor stara się umiejętnie dobrać intensywność dla każdej grupy osób.

Korzyści:

Trening ten został stworzony dla osób pragnących szybko wyrzeźbić swoją sylwetkę oraz spalić zbędne kilogramy. Podczas ćwiczeń skupiamy się na wszystkich grupach mięśniowych tak, aby globalnie wzmocnić całe ciało, począwszy od dolnych i górnych partii, a wieńcząc na brzuchu. Podczas treningu można spalić ok. 500-600 kcal.

Charakterystyka:

Jest to trening interwałowy, a więc praca odbywa się w ściśle określonym czasie. Każdy uczestnik ćwiczy w własnym tempie. Na zajęciach używa się sztang, ciężarków, gum lub stepów. Podczas ćwiczeń można liczyć na masę pozytywnej energii ze strony instruktora, a także na pomocne wskazówki techniczne.

Trening funkcjonalny

Dla kogo:

Dla wszystkich osób, które szukają niezwykle skutecznego treningu ukierunkowanego na modelowanie sylwetki.

Korzyści:

Wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięśni

Charakterystyka:

Trening funkcjonalny to rodzaj ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. Fitness funkcjonalny zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności i pozwala nam poruszać się pewniej i wydajniej. Ze względu na to, że łączy w sobie kilka rodzajów ruchu jednocześnie, poprawia gibkość i koordynację. Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi.

Fitness + boks

Dla kogo:

Dla osób w każdym wieku i niezależnie od stopnia zaawansowania. Niepotrzebne doświadczenie w sztukach walki.

Korzyści:

Zajęcia zostały stworzone dla osób chcących spalić kilkaset kalorii w ciągu jednej godziny, zrzucić zbędne kilogramy oraz poprawić kondycję.

Charakterystyka:

Te zajęcia można opisać jednym słowem: ENERGIA. Dzięki porywającej muzyce i specjalnej sekwencji ruchów godzina zajęć upływa jak 5 min. Podczas treningu wzmacnia się całe ciało oraz głównie spala się masę kalorii. Zajęcia odbywają się bez użycia dodatkowego sprzętu.

Kształtowanie sylwetki (TBC)

Dla kogo:

Dla osób chcących pozbyć się zbędnych kilogramów, wymodelować i ujędrnić ciało oraz dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z fitnessem.

Korzyści:

Spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji fizycznej i wytrzymałości mięśniowej, wzmocnienie i ukształtowanie wszystkich najważniejszych grup mięśniowych.

Charakterystyka:

Trening zawiera ćwiczenia wzmacniająco-kształtujące, poprawia wydolność płuc i wzmacnia serce. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, takie jak: ciężarki, gumy, piłki, sztangi i inne.

Trening interwałowy

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone są dla osób o dużej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji fizycznej i wydolności tlenowej organizmu.

Charakterystyka:

Intensywny trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia aerobowe z ćwiczeniami wzmacniającymi. Podczas tego treningu nie stosuje się skomplikowanych układów tanecznych, część aerobowa oparta jest na podstawowych krokach, natomiast część wzmacniająca prowadzona jest w wolniejszym tempie przy pomocy różnego rodzaju przyborów.

Latunga®

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Naładowanie pozytywną energią a przy okazji redukcja tkanki tłuszczowej

Charakterystyka:

Forma zajęć tanecznych bazująca na podstawowych krokach tańców wywodzących się z krajów Ameryki Łacińskiej. Fantastyczna zabawa z tańcem do gorących latynoskich rytmów. Latunga to kreatywne i jednocześnie proste choreografie. Kwintesencja latynoskiego stylu i temperamentu. Zajęcia dzięki którym możesz spalić aż 600 kalorii!

Zumba®

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Na tych zajęciach zaszalejesz a przy tym spalisz mnóstwo kalorii i poprawisz koordynację ruchową.

Charakterystyka:

Zumba jest innowacyjnym systemem fitness łączącym elementy tańca i zajęć fitness. Wyjątkowe ruchy i gorące rytmy oddziałują nie tylko na cechy fizyczne, ale także na poprawę naszego samopoczucia, zwłaszcza po dniu pełnym stresu. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej zabawy.

STEP

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób, które mogą sobie pozwolić na dynamiczny i intensywny trening oraz uczęszczały na step dla początkujących.

Korzyści:

Wzmacnianie dolnych partii ciała, poprawa koordynacji ruchowej, redukcja tkanki tłuszczowej.

Charakterystyka:

Rytmiczne wchodzenie i schodzenie z platformy-stepu. Zajęcia są wyjątkowo atrakcyjne i urozmaicone ze względu na niezliczoną ilość kombinacji jaką można wykonać na stepie. Instruktor stopniowo wprowadza dane elementy choreografii, które na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której spalisz mnóstwo kalorii oraz poprawisz swoją kondycję. Wspaniała, energetyczna zabawa.

Magic Bar

Dla kogo:

Zajęcia dostępne dla wszystkich; mężczyzn i kobiet, zaawansowanych i debiutantów.

Korzyści:

Poprawa wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodu, utrata tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia.

Charakterystyka:

Trening całego ciała z wykorzystaniem lekkich sztang, poprawiający wytrzymałość, siłę oraz kształtujący sylwetkę. Dopracowana w najdrobniejszych szczegółach koncepcja pracy ze sztangą, gdzie obciążenie dobierasz do swoich możliwości i stopnia sprawności fizycznej. Zajęcia Magic Bar to setki powtórzeń podstawowych ruchów i ćwiczeń. Zróżnicowanie tempa, motywacja instruktora i jego przykład, jedność grupy - skutecznie rekompensują wysiłek i ciężką pracę.

Kettlebells

Dla kogo:

Zajęcia dla kobiet i mężczyzn szukających urozmaiceń na siłowni.

Korzyści:

Trening przynoszący szybko efekty i równocześnie gwarantujący dużo zabawy.

Charakterystyka:

Trening siłowo-wytrzymałościowy (połączenie treningu funkcjonalnego I cardio) przynoszący szybko efekty i równocześnie gwarantujący dużo zabawy. Praca z żadnym innym sprzętem nie daje tyle możliwości, co praca z KETTLEBELL, ponieważ ciężar znajduje się nie bezpośrednio w ręce lecz poza nią.

CROSS Trening

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Poprawa siły, kondycji, wydolności i szybkości w krótkim czasie.

Charakterystyka:

CROSS Trening jest syntezą sportu i treningu funkcjonalnego, uniwersalnym programem odpowiednim dla każdego. Trening dopasowuje się do indywidualnych możliwości ćwiczących poprzez modyfikacje czasu wykonywania ćwiczeń, ilości powtórzeń czy też ich intensywności.
Forma ta przybyła do Polski zza Oceanu. Idea jest prosta: w krótkim czasie musisz zmęczyć się tak bardzo, żebyś nie mógł/a ustać na nogach. Każdy trening będziesz kończył/a z myślą, że zmęczenie mija a satysfakcja pozostaje.

Zajęcia grupowe na rowerach

Dla kogo:

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej.

Korzyści:

Spalanie tkanki tłuszczowej, rzeźbienie sylwetki, poprawa sprawności, wydolności i siły. Świetna zabawa.

Charakterystyka:

W danym dniu wybierz odpowiednie dla Ciebie zajęcia:

CARDIO SPALANIE
Profesjonalny trening cardio na rowerach stacjonarnych z elementami kontroli tętna i oddechu. Poprawia wydolność krążeniowo- oddechową, wzmacnia odporność oraz niweluje skutki codziennego stresu. Przy okazji pozbywamy się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

MOC
To trening kolarski mający na celu poprawę siły. Nacisk kładzie się na kontrolę intensywności oraz utrzymanie względnie dużego obciążenia mięśnia w dłuższym odcinku czasu. Rozwój siły, wytrzymałości i poprawa wydolności krążeniowo-oddechowej w jednym. Spróbuj sam!

PARTY MIX
Nudny trening cardio? Wymagający trening aerobowy wcale nie musi być nudny. Wylej siódme poty w rytm muzyki i popraw swoją wydolność tlenową. Zapomnij o zadyszce. Zrób coś dobrego dla swojego serca. Wzmocnij układ sercowo- naczyniowy, zbuduj solidną bazę sprawnościową, zapewniającą zdrowie i dobre samopoczucie. Naładuj się pozytywną energią!

Fitness Trzy Korony
Trzy Korony Fitness - Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Wykonanie strony: johnbrando.com